Ciganin i sudija

— ’Ajde Nuro, opiši nam šta se desilo tog dana u Mekdonaldsu.

— Gospodža sudija, ja sa decu ispred, oni sedu na Ronaldeza, ja šatro onemoć’o i videla nas neka dobra mindža. Pomislim, će se ofajdimo. I sažali se ona na nas. Kaže, će nam plati sve što pojedemo u mekudolancu. Sinan, kažem ovom najmlađem, uzmi teti tašnu, da se ne muči. Fin sam ja čovek, sudija. Kad su videli ovi Ameri mene i familiju, oni nas izbacili, kaže Cigani prljavi, kradu, prose. Mame im ga jebem lopovske i njihove usrane pomije. I ništa, posle nekoliko dana, čujem brat moj Šurban, što je onda bio na televizor, kaže će da dobijemo neke pare od državu, što imamo neka kao romska pravaNeka dobra žena se za nas zalaže. Kaže mi, Šurban, a bre Nuro, si blesav, ne radi ona to zbog tebe, nego njoj u mindžu ide. I kažem mu, e, Šurban moj, neka joj ide u mindžu ko(liko) ‘oće, al’ neka da neke pare. Jebo ti onaj moj plavo-žuti kontinjer, će se selimo sad u otmeniji kraj. Drugarico sudija, da Vi pitam?

— Da čujem…

— Je l’ može da se dobije neka para što su mi rekli oni Ameri da sam ciganska pederčina?

— Nego šta, Nuro, ali moraš parnicu da povedeš.

— Nemo’ bre da zajebavaš, gde da je povedem, nemam ni žutu banku.

— Nuro, zato ćeš da se obratiš l-dži-bi-ti (LGBT) organizaciji.

— Ne bi’ ja LG, meni dobar i EI Niš.

— Ama, čoveče, to su ti homoseksualci, njima ćeš da se obratiš.

— Š’a bre, pa da me karaju svi redom?

— Paaa, Nuro, mora nešto i da se pretrpi.

— Da mi jebeš mrtvog oca, i mora. Ne mož’ više da se „radi“ od kad su svuda postavili kamere.

