Bio sam nateran da kupim Koka-kolu

Samo preko mene mrtvog, ako lažem šta sam napisao u naslovu.

Majke mi, nisam hteo, šta će meni Koka-kola, odvratni karamelisani bućkuriš, čak je i ne pijem, samo namamljujem i hvatam bubašvabe sa njom.

Baš ovih dana, leteo sam džambodžetom diljem Sjedinjenih američkih država, čitao Vašington Post, kad trčeći prileće mi zajapurena stjuardesa, Tahićanka, kao da se otelotvorila sa Gogenovog platna i kaže: „Gospodine Džon Dou, imate hitan poziv, predsednik Vas zove“. O, moj Bože, pomislim ja, jebeni predsednik zove mene. Šta sad hoće?

– Ovde Džon Dou, gospodine predsedniče, o čemu se radi?

– Gospodine Dou, Vi morate kupiti Koka-kolu. To je zbog patriotskog aktaMogu nam je preuzeti stranci. Vi, kao uspešan poslovan čovek, shvatate da je Koka-kola naš strateški brend, naš kulturni brend. Koka-kola – to smo mi. Koka-kola – to je Amerika.

– Uvažena ekscelencijo gospodine dr mr predsedniče, neizmerno se radujem što takvu nacionalnu čast ukazujete meni, no imam mali problem. Načisto sam propao kupujući inicijalnu emisiju akcija Fejsbuka, a ne isplati mi se sad kad je cena akcija toliko niska da ih prodajem. Čime da kupim Koka-kolu?

– Poštovani Dou, zato je tu FED, budite bez brige.

– Rečeno-učinjeno. Ask not what your country can do for you – ask what you can do for your country. Salute!

– Gospodine Dou, da nam ne bi Vas, Amerika bi propala. Ja ću to naročito vrednovati, evo, sad će izbori, javite se, uskoro organizujem donatorske konferencije.

__________

Inspiracija: „Farmakom nateran da kupi Politiku“

