Sâm zna ko nije Ti

Pružam raširene ruke;
One se prepliću u vazduhu,
Grle ga i primiču ka sebi,
A ja grlim Tebe.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Otvaram snene oči,
One pohode lica ljudi,
Gledaju ih magleno i suzno,
A ja vidim Tebe.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Pomičem poluotvorene usne;
One ljube tvoju sen,
Ljube pomisao i želju,
A ja ljubim Tebe.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Razodenula sam se;
Hodala ulicama naga
Mislili su da sam luda,
A ja tražim Tebe.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Uhapsili su me zbog nemorala,
Golotinje i gluposti,
Rekli su mi da sam budala,
A ja plačem u Tebi.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Otišla sam u crkvu,
Iz očaja i gordosti,
Bog se smejao i vratio me na zemlju,
A ja ćutim o Tebi.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Kose sede sam rasplela
Meduze su iz njih izmilele
I više nisu čudovišne,
A ja Tebe čekam.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Otišla sam na groblje,
Pričala sa mrtvim dušama,
I one su uvek žive,
A ja Tebe oduvek volim.

[Ali ja ne znam ko si ti]

Probudila sam se u neprebolu,
Nesitost me je izgladnjivala,
O nedohvat sam se saplitala,
A ja Tebe sanjam.

[Ali ja ne znam ko si ti]

