Prodajem struju na džakove

Iz prethodnih desetleća su mi ostali brojni jutani džakovi, te sam danas smislila da bi njihova upotrebna vrednost mogla da se pronađe u njihovom plasmanu na tržište u vidu ambalaže u koju sam počela da pakujem struju. Naime, imam jake agregate, tako da sam struju „sačuvala“ i sada je u grejnoj sezoni prodajem po veoma povoljnoj ceni. Molim da mi se obrate svi oni koji su faktički ali ne i statistički socijalni slučajevi, jer mislim da se u mom plasmanu krije potencijal stvarne konkurencije monopolističkom preduzeću Elektroprivreda Srbije.

Dajem povoljan popust na količinu! Stimulišem potrošnju, a ne štednju struje. Jer, molim vas, struja je roba kao i sva ostala roba i ja kao neko ko tu robu prodaje imam interes da prodaju povećam, jer mi to donosi i veće prihode. Poštujem svoje kupce. Oni su za mene kupci, a ne halapljivi potrošači. Šta će ko da radi sa kupljenom strujom to nije u mom domenu interesovanja.

I, znate, s obzirom da se pojavljujem kao ozbiljna konkurencija, moram da naglasim da se moja poslovna strategija zasniva pre svega na naplati prodaje, a ne na bilansnom potraživanju od kupaca, što bi svakako knjigovodstveno uvećalo moju aktivu, jer znate, kao privatno preduzeće ja nemam taj luksuz da mogu da ne naplaćujem prodatu robu i da energetsku efikasnost povećavam tako što ću da se umiljavam bogatim neplatišama – stranačkim finansijerima, jer ovo moje preduzeće, to nije partijsko preduzeće, to je ozbiljna privatna firma i kao takva ona ne mora da se umiljava glasačima, jer se ni ja, ni moji zaposleni nećemo pojaviti na sledećim izborima.

Ako vam napišem da struja nije što i krompir (a što se obično prodaje na kilo, džakove i sl.), pomislićete svašta, jer osim što je neuporedivo, jednako je neumesno i prostački. Ali ja nisam ministarka energetike koja je upravo to izjavila – struja nije što i krompir,  pa vam to neću ni napisati.

