#15 Crtice

– Otkud ti, nismo se odavno čuli?!

– Da, stvarno, otkud ja? Baš sad? Baš ja? Posle 7 godina…

– Znaš, ja u stvari živim u paralelnom svetu!

– Znam, tako si živeo i ranije, u dvoje. Ne boj se, nisam te zvala da bih se ponovo udala za tebe.

– Da, što je bilo, bilo je.

– A da se vidimo i popričamo?

– Znaš, sve je to u redu. Ja sam zauzet i ove i sledeće nedelje… bla, bla, bla… bla, bla, bla… dolazi mi čovek da mi popravi beton na garažnom mestu… da, sad će Fest, gledaću nekoliko filmova, ti-ti-i-ti, tad-tad-i-tad, onda, da, Sajam turizma, uzeću slobodne dane, vodim oca u banju na jedan dan, on neće, mislim, predomišlja se… a koje vino ti piješ?[o, blagi Bože, pa ti se kao ne sećaš?!]… imam te neke drugarice na Fejsu, mislim stvarno su mi drugarice, ej, pa to da vidiš, sve su udate a sve bi kao „nešto“, da se „druže“, ovaj svet je otišao dođavola… da, mnogo putujem, svašta sam obišao… u redu je ovaj tvoj predlog ali februar nije mesec za putovanja… na proleće je ipak bolje… [29 minuta]. Čućemo se!

– Drago mi je da sam Te čula. [Jedna dilema manje].

