#16 Crtice

– U stvari, onog dana kada sam te pozvao, bio sam na poslu.

– Daaaaaa…

– Zato nisam mogao ništa konkretno da ti kažem.

– Daaaaaa…

– Mada, pričao sam skoro pola sata, to sam tek posle ukapirao.

– Daaaaa…

– To sam hteo da ti kažem.

– Daaaaa…

– Znam, znam, nisam ti odgovorio na mejl.

– Daaaaa…

– Rekao sam ti da sam zauzet te dve nedelje.

– Daaaaa…

– Je l’ imaš ti meni nešto da kažeš?

– Ne!

– Čekaj, šta je sad, naljutila si se što ti nisam odgovorio na mejl.

– Ne, pa odgovorio si mi.

– Hmmmm…

– Mislim, to što nisi odgovorio, rekao si mi sve.

– Pa da, ništa se ti nisi promenila za prethodnih 7 godina.

– Per se.

– Šta?

– Izguglaj ga. E, a da te pitam nešto? Oni tvoji na poslu, je l’ oni znaju da si se razveo pre 7 godina?

– Ma jok, šta se to njih tiče. Rekao sam ti da se više ne obazirem na to šta ko misli.

– Per se.

