Bili je došao

Dok sam, pod sjajem i toplotom sunca, grabila komade zemlje, odvajala ih postrance i u svaku rupicu ubacivala po nekoliko semena šeboja, začula sam po prvi put njegov glas obojen muževnošću. Čučala sam među vlatima trave koja je milovala moje glatke butine i bacila sam pogled preko ramena koje je izvirivalo tek oblinom iz oboda labavog okovratnika lepršave haljinice. Na kapiji je stajao nalakćen nepoznat muškarac. Učinilo mi se da je nešto zarzalo, i tek onda sam opazila da kraj njega stoji konj. Neosedlan. I nesputan. Kao da su upravo dogalopirali iz delte Dunava. Međutim, rzanje je izlazilo iz usta tamnoputog čarobnjaka, i činilo se da je bilo njegov prirodan izraz. Iskrivio je u stranu glavu okićenu raskošnom crnom grivom i gledao me je svojim crnim očima u kojima su se presijavale najfinije nijanse sladostrasnika. Nosnice su mi se širile u ritmu ubrzanog disanja i oči su mi se pretvorile u zenice. Otresla sam zemlju sa ruku, poskočila, i blago podižući bedra dok hodam približila mu se taman toliko da sam osetila opojan miris mužjaka.

Nasmejao se vragolasto i rekao: „Ja sam Bili.“

„Bili – to mora da je neko umetničko ime?!“ je bilo više pitanje nego izjava.

„Za tebe sam Bili“, ponovio je, pogledom koji izaziva i sokove device da poteku. Ugledala sam sve zvezde kao po vedroj noći, mutilo mi se u glavi i mislila sam da ću da se onesvestim. Preskočio je visoku kapiju, kao mačka, i u trenu se našao kraj mene. Osetila sam njegove tople ruke oko svojih ramena. Prosuo je svoj vreli dah po mom vratu koji se zažario od vatre kojom zrači. „Bili, uvedi svog đogata i pusti ga do potoka da se napije vode“, rekla sam mu, videvši koliko je njegov veličanstveni konj umoran i iscrpljen od lutanja. Životinja je radosno, sad već mirnije, odkaskala da se napoji bistrinom.

„Bili, izvoli, uđi u moj dom, i tebi bi prijalo da se okrepiš.“ Pomogla sam mu da izuje duboke kožne čizme, a on je tresnuo  svom snagom svog tela o krevet, digao noge na ukrasni stočić, zapalio cigaretu i rekao mi: „Sedi pokraj mene.“ Bila sam sva usplahirena od Bilijeve divljine i svoje raspomamljenosti, i pobegla sam u kujnu da iznesem posluženje. Presula sam roze slatko od ružinih latica iz tegle u činijicu, uglancala lanenom krpicom kristalni bokal i natočila mu zmijski ledenu vodu. Iskapio je vodu iz oznojenog bokala i sasuo svo slatko u grlo. Uhvatio me je za bedra i posadio me je u svoje krilo.

Dok je žvakao ružine latice, poljubio me je i zakačio jezikom jednu laticu na moju donju usnu. Par slatkih kapi se prelilo u moj dekolte. Gricnula sam laticu i progutala je, a Bili je sočno oblizao ovih nekoliko kapi koje su se slivale između mojih grudi. Dok sam ga grlila i putovala rukama i noktima po njegovim širokim plećima, on je lizao moje meke bradavice, koje su pod njegovim jezikom jako očvrsnule. Smakao je haljinu sa mojih ramena, a ja sam rastrgla njegovu uredno zakopčanu košulju i dugmići su se zateturali i razbežali po čitavoj sobi. Podigla sam svoju zadnjicu, ispod koje je hteo da iskoči Ajfelov toranj i trljala se svojim o njegov torzo, plešući lagano kukovima u njegovom krilu. Zapalili smo jedno drugom cigaretu i duvali dim jedno u drugo, dok smo se oboje pomerali u ritmu soft džeza koji je dopirao iz zvučnika. Plazili smo jezike jedno drugom i palacali njima. Pozivali jedno drugo, jedno drugome. Telo mi je vrištalo: „Uzmi me, Bili, uzmi me…“

Bili me je podigao, spustio na noge i zaplesao sa mnom. Očima smo se gutali, jezicima se preplitali, rukama govorili. Bili je umeo da vodi i sjajno je igrao. Znao je kad da me primakne, a kad da me odmakne od sebe. Čvrstina njegovog međunožja me je sve snažnije omamljivala. Uzeo me je za ruke i poveo ka istoj onoj kujni u koju sam isprva pobegla. Dok me je jednom rukom čvrsto držao, drugom je zbacio stolnjak i i sve što je bilo po njemu se porazbijalo u paramparčad. Stavio me je da sednem na ivicu stola, razmakao mi je noge i trljao me nabreklinom ispod svojih pantalona. Ljubio me je mahnito, nisam mogla da dišem. Otvorila sam mu šlic i svukla pantalone. Htela sam da se vozim „toboganom smrti“. Dodirnula sam njegovu naraslu muškost i primakla je ka svom ušću. Bili me je stiskao za guzove, podigao mi je noge na svoja ramena i nekoliko puta pljesnuo usijanim udom po rascvetaloj dražici. Njegov glavić se izgubio u mom međunožju, a zatim i njegovo telo. Čulo se samo dahtanje i šljapkanje punog skrotuma. Bili me je uzimao nežno i snažno. Bili me je ljubio silovito. I onda smo se vrteli, kao na ringišpilu, sve dok nismo ostali bez svesti. Nikad do tada nisam jahala takvog pastuva. Zajedno smo svršavali i vrištali na sav glas. U mojoj nutrini se razlivala njegova tečnost. Pod nama se tresla zemlja i nad nama se treslo nebo. Vrata raja su se zauvek otvorila.

10 thoughts on “Bili je došao

Ostavite odgovor

