Vlaženje

Dok sam se razbuđivala, ovlaživala sam se. Prvo svoje ruke, a potom lice i naročito tamne podočnjake. Onda su na redu bili zubi. Prirodni. I dva koja to nisu. Zatim kosu, farbanu, jer je uvek nešto duži pramičak iz šiški štrčao, izvijao se napred. Uredno sam ga ispravljala između palca i kažiprsta i nameštala u niz. Vlažila sam svoj vrat hladnom vodom. Vlažila sam grudi mokrim dlanovima. Crtala sam prstima osmice, znakove beskonačnosti po njima. Onda sam vlažila vazduh. Pravila sam prirodne osveživače. Od destilovane vode i esencijalnih ulja. Vlažila bih celu kuću njima. Kuća je mirisala na daleki Istok. Vlažila sam na dobru muziku – bluz. I na filmove – noir. I knjige – klasike i savremene. Vlažila sam usta prečišćenom vodom. Ponekad flaširanom. Vlažila sam usta belim i crvenim vinom. Retko lozovačom. Vlažila sam na Dunav. I u Dunavu. Vlažila sam telo jakom kišom koja se slivala u potocima po mom telu. Kad je bilo suvo vreme vlažila sam ga pod vrelim tušem i natapala mirišljavim kupkama. Vlažila sam ametist pod mlazom vode. I suvu zemlju u bašti kišnicom. Vlažila sam pulsirajuće tačke parfemima. Vlažila sam oči. Suzama. Suzama. Suzama. Veštačkim suzama. Suzama. Suzama. Suzama. Vlažila sam na njega. Vlažio me je. I nju sam vlažila. Veštačkim ovlaživačima. Čuvala sam je ko sakupljač retko blago.

2 thoughts on “Vlaženje

Ostavite odgovor

