Bela rada

Dobiješ na dar jedan cvet. Virtuelni. Jer, eto, taj jedan dan u godini je i tvoj dan. Bela rada. Konturna. Prazna. Bez boja. Ali ne bezbojna. Razmišljaš. Dobila si cvet iz bojanke. Zašto cvet koji si dobila nema boje? Zašto ima samo ivice? Da li da ga obojiš? Da li da preliješ boje preko rubova? Dobila si oblik. Bez sadržine. Ogoljen. On (ipak) drži formu. Nema sadržine. Neispunjen je. Oseća se prazno. Crno-belo (mu) je. Voli-me-ne-voli me. Voli-me-ne-voli-me. Voli-me-ne-voli-me… Bela rada ne može (da raste) sama. Neophodno joj je društvo. Njoj slično i njoj blisko. Bela rada traži nove početke. Bela rada traži stvarnu – čistu ljubav.

2 thoughts on “Bela rada

Ostavite odgovor

