#40 Crtice

Najveći kompliment koji sam ikada dobila je da sam – prirodna. To sad kao nešto neobično zvuči? Zar nismo svi prirodni? Nismo. Nažalost. Ljudi su previše uslovljeni. I kaže mi: „Ne, ne mogu više da gledam ove što prolaze sa podignutim nosevima.“ Onda nemoj.

* * *

Jedan od boljih „hitova dana“ koje sam čula u poslednje vreme je da je jedna g-đa izjavila da se – budi prirodno. Da li se svi budimo prirodno? Htela je da kaže da se ona ne budi na zvonjavu budilnika. Ona ima taj plezir da može da spava dokle joj se hoće. Alal joj ćufte. I njoj, i preostaloj polovini Srbije, penzionera i nezaposlenih.

* * *

Druga g-đa u finije rečeno zrelijim godinama rekla je da ona briše patos sa muškarcima. I ja sam pokušala da zamislim kako to izgleda. Kako ona briše patos sa muškarcima? Kako ih ona to valja po podu? Da li je to prirodno? Ne znam. Možda ti znaš.

* * *

Postoje, takođe, i primadone. To nisu one koje su prvakinje opere. To su one koju su prvakinje drame. Uglavnom su ženskog pola. One ti govore da ne dolaze ni u čiju kuću ukoliko nisu pozvane. Pitala sam da li pozivnicu treba da pošaljem obraćajući se na Vi ili na ti. Klasičnom poštom ili može i mejlom? Da li je to prirodno? Nije.

* * *

Muškarac ti se obraća, pa u krajnjoj liniji, i seti te se, kada mu se digne patka (na tebe). Ili kada želi da mu se ista digne. Tada je tvoj ženski kolorit izražen u njegovim, da kažem tako, očima. Da li je to prirodno? Jeste.

4 thoughts on “#40 Crtice

Ostavite odgovor

