Hard rispekt

Od kafane gazda

Izaš’o na binu,

Pustio je mušku slinu.

Zavalio je spiku

O omiljenom pesniku.

Do ortakinje mu stalo

Ali baš za malo.

„Prošli smo jednom rešeto

30 godina drugarstva stara teto.

Sada neka znaju svi iz kraja

Da kresn’o sam te jednom baš do jaja.“

A

***

A

Peglana kerberko mala

Što na crtu si mi stala

Izgledaš ko budala

Kad u fulu čuvaš dečka.

Gard si digla ko ciganska mečka,

Bečiš se ko da si neka pička bečka;

Previsoka je za tebe moja prečka.

A

***

A

Kaže, živim u Zemunu,

Ja ga pitam – gde?

crnoj udovici od Galenike.

Batice, munze konza,

Al’ za malo,

Ti bi da ti čkepi damo.

Ide ti, brate, ide ti,

Izgutaj skivi u cugu,

Ižickaj još jednu pljugu.

Trojka je baš strava,

Kaže mi tvoja žena kurava,

Što trpa se sa likom,

Nekim teškim frikom.

Šlagvort si nam dao,

Kad na kolena si pao.

„Davaj, davaj, samo davaj,

Ove noći ne spavaj!

Jer ja nemam gde

Bez vas kučke dve,

Što folirate se ko snaše

A kresale bi i lole i salaše.“

A

4 thoughts on “Hard rispekt

  1. U sličnom fazonu, to nedavno saznadoh, samo bez „kafana“, „bina“, „spika“ i sl. žene u Avganistanu sriču slične pesmice, dok rade u polju ahaha. Zamisli, ni feredža tu pomoći ne može. 🙂
    A da je muzika uklopljena, uklopljena je skroz.

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

