Trojka

Najjača scena o trojci je iz filma Balkanski špijun. Dakle, trojka je osnovna jedinica diverzantskih grupa. Uvek neko vreba. Uhodi. Postojale su i četničke crne trojke. Kao i ustaške. A to su baš neke crne priče, pa neću o tome.

Trojka ili trica je kad ubaciš na košarkaškom terenu sa udaljenosti od 6,25 metara koš koji vredi tri poena. Sećam se da je oniži Aleksandar Saša Đorđević bio sjajan u tome. Da zavali trojku u ključnim trenucima i da preokrene čitav tok utakmice.

Trojka su i Оtac i Sin i Sveti duh. No, ne bih se bavila svetim trojstvom detaljnije. O tome možete da pročitate više na ovom mestu.

Trojke su i kad žena rodi tri bebe u cugu. Češće se, međutim, trojke začinju vantelesnom oplodnjom.

Jedna od formacija trojki je ona u kojoj se pojavljuju mlađe muške i ženske osobe kada izađu negde u ludi provod. Naravno, svaka polno razdvojena grupica sedi za sebe. I svi se ludo zabavljaju drkajući svoje pametne telefone.

Postoji i bračna trojka odnosno bračni trougao. Mada, može se raditi i o višestraničnijem geometrijskom obliku. Bračni trougao je ponekad jednostrani a ponekad i podjednakostrani.

Trojka je i seks u troje. U različitim ili istim razmerama polova. Do pre neki dan nisam znala da sam viđena za trojku. Ispostavilo se da smo moja prijateljica i ja dobile nepristojnu ponudu, koja je bila izazvana količinom krvi u alkoholu jednog muškarca. Taj muškarac je bio toliko patetičan da je, kako je vreme odmicalo, praktično molio da dobije pičke/u. Žena je po svojoj prirodi majčinski nastrojena i bilo bi ljudski da pomogne muškarcu u nevolji i da mu da. Naročito ako ima humanitarnu crtu u svom karakteru. Nudio se da ide sa nama kući. Da l’ kod mene, da l’ kod nje, nebitno. Objašnjavao nam je da mnogo propuštamo (čovek ima iskustva), jer kako bi znale ako ne probamo. Posle je moglo da bude i tu negde, samo da bude. Odmah i bez odlaganja. Filmska scena je bila kada je obujmio moje ruke svojim rukama i skoro počeo da pada na kolena, po svaku cenu pokušavajući da mi uvali svoj broj telefona, da ga cimnem i da mi utrči, u slučaju da se ipak predomislim. Evo, još se predomišljam.

Trojka koja mi je po ukusu je gudački trio – violina, viola i violončelo.

18 thoughts on “Trojka

      • ovo sa neprstojnom ponudom… 😀 Inače, imam druga koji je prošao tojku i tvrdi da je uspeo da organizuje četvorku, jer kako on kaže: uvek će neko reći da je isto bio u trojci, ali skoro niko neće moći da keže da je imao četvorku. Po njegovim rečima, to je bila logistička noćna mora… 😀 Te neko može, te neko ne može, te jedna dobila, te druga ima grip… 😀

        Liked by 1 person

      • @Shonery, ti si dobar u sloganima, ja u strategiji, tako da ako nekom treba organizaciona pomoć, neka mi se javi. 😀 Kad je ovaj lik udario liru, to 2 žene i on, probao, ali želja mu je da proba sa 2 muškarca. Suzdržavala sam se opasno da ne lanem – bi li ga primio odistinskog ili može i sa dildo varijantom. Ne mož’ sa svakim da se zajebavaš. 🙂

        Liked by 1 person

  1. Povratni ping: Pogrešni pozivi | babeidede

Ostavite odgovor

