Vodeni princ

Posmatrala sam ga kako slatko ispija pivce. Bio je žedan, jer se prethodno natesterisao drva po vetrini koja mu je, a tako bi trebalo da bude, pročistila vijuge. Ubrzo je popio i drugo pivce. Pivcem je zalivao obrok u velikim gutljajima. Jeo je nešto što liči na pileći paprikaš. U svakom slučaju, bilo je dosta mesa. Jeo je zelenu salatu iz ogromne zdele. Ne, on nije jeo. Proždirao je tu hranu. Sigurno je bio gladan kao vuk koji odavno nije omirisao ovcu.

Narod kaže – kakav na jelu, takav na delu. On je jeo brzo, mahnito, stropoštao se na taj tanjir ko ptica grabljivica na svoj plen. Jeo je bez reda, samo je trpao te batake u svoja usta i gutao ih. Žvaknuo bi tek tu i tamo. Nabadao je, da, baš je nabadao viljuškom u zelenu salatu. Činija je pevala kao zvončići. Adamova jabučica mu je skakutala ko pomahnitali lift.

Ta on ima sposobnosti. On je požudan. On bi mene zgrabio. On bi me prislonio uza zid. On je moj drvoseča kome sekira upada u med. On ne bi posustao. On bi tražio još, i još, i još…

On bi me gledao iz žablje perspektive mog međunožja i ako ima istine u tome dobro bi video, jer kažu da se iz tog ugla najbolje sagledava. Ne zanima me samo taj ugao, ali me i taj ugao veoma privlači. Ima, međutim, jedan mnogo važniji ugao koji me prevashodno okupira. Da li on ume da voli? Da li su to ruke muškarca koji miluje? Da li me oseća? Želim da istupi iz gomile i da stane p(o)red mene. Ako sme.

Opazila sam da ume da se ljutne, da ume da kresne svoje kratko fitiljče, na naizgled nevažne stvari. Prijateljica mi je rekla da je takvo ponašanje, ponašanje prznice. Dugo nisam čula tu reč. Obično tu reč zlurado povezuju sa ženom i tada se najčešće koristi i glagol – zvocati, što je i višeboj i maraton, a tu atletiku muškarci slabo podnose. I ne samo to. Tada se kaže da joj nedostaje njega. Saglasno tome, muškarcu prznici nedostaje nje.

Brine me to pivce, ta piva i način ispijanja. Imam utisak da mu je glava prečesto i premnogo podvučena pod slavinu bureta. To me onespokojava.

Nedugo nakon jela otišao je i seo je u kola. Kao vozač. Ne volim kad ljudi piju alkohol pa onda voze kola. Ni liz, ni kap. Ne bih sad razmatrala koliko hrana usporava prodiranje alkohola u krv i vremensko odstojanje i rastojanje od trenutka konzumacije.

Za sve vas koji volite da drmnete koju, tu i tamo, ili baš drmate, neko se dosetio i napravio Alkometar. Dobro je upoznati sopstvene domete. Živeli!

Ostavite odgovor

