#44 Crtice

Prvo mi je nešto poklonio, onako kao slučajno i onako kao nehajno. Nakon nekoliko dana pitao me je: „Da li ti se sviđa?“ Tako me je pitao. I ja sam rekla da mi se sviđa. Nije me pitao za mišljenje. Stavio me je pred polusvršen čin. On mi je uvalio odgovor da mi se sviđa ili je to moglo da bude i da mi se ne sviđa. On me je u stvari pitao: „Da li ti se sviđam?“ I ja sam njemu uvalila nagoveštaj.

* * *

Došao je mlađi čovek sa gospođa majkom. I tu je bila njegova ćerkica stara oko 5 godina. Mala je jurila mačke, a mačke su bežale na sve strane. Taj otac je masturbirao na svom telefonu, bio je veoma zauzet, ali je opazio kada se devojčica došunjala do mene. Onda je uputio ka detetu pitom pogled streljačkog odreda i opalamudio: „Je l’ ti čuješ mene? Nemoj teti da smetaš.“ Rekoh mu umilno: „Ne smeta ona teti. Teta joj pokazuje kako da namami macu.“ Teta je pomislila – steram ti ga, seljačino. Odmahnuo je rukom i nastavio da zija u taj nesrećni telefon.

* * *

Tu su bili i neki filmski radnici koji radniče na nekoj seriji koja se prikazuje na televiziji koju ne gledam, ali obaveštena sam. O, hvala onome s nebesa što završavaju sa snimanjem. Od njih ni kola nemaš gde da parkiraš. Tu su bili i oni kao neki poznati likovi iz sveta filma. Jedan vozi džip d’ se usereš. Prosečan nesrećnik, kad se sabere, toliko nema ni u nepokretnostima. Izgleda kao glavni lik iz jedne serije u kojoj je glumio nekoliko godina unazad. El mafiozo grandiozo. Mada, mora se priznati da nema biznisa do šou-biznisa.

***

Ja sam orao na osmatračnici. Ništa mi ne promiče. Podočnjake furam mesto ratničkih boja, da mi smanje odblesak kad lovim. Kad se ustremim na plen.

***

Izađem iz kuće, kad imam šta da vidim. Saobraćajni panduri trkeljišu vozila. Za mnom izađe i mačka, kad će ti jedan od njih dvojice:
„Je l’ se pari?“
„Molim“, rekoh „ko, je l’ se pari?“
„Pa, mačka.“
„Ma jok bre, ne pari se, sterilisana je.“
„E a ja baš ‘teo da ti kažem kako moj komšija Pera traži ženku za svog persijskog mačora, pa sam mislio da bi možda bilo zgodno…“
„Čoveče, ovo čak i nije persijska mačka.“
„A šta je?“
„Sijamska, jebote.“

15 thoughts on “#44 Crtice

  1. Mišljenje gomile i njena buka najčešće su samo to: MIŠLJENJE GOMILE I NJENA BUKA. A to što je buka veće, kad joj se odoli, postaje ključni dokaz da nije u pravu i da solidarnost i snaga čopora, i silini energije destrukcije izazvana samodopadljivošću i brojnošću „istih“, samo prikriva svakoliku slabost indivudualnog mišljenja, svakog od njenih „delova“. A sve, u vašem primeru, usled nedostatka pojedinačne hrabrosti da napravite razliku između ostrašćenosti u literaturi koju pišete, sa nedostatnom strasti u životu. Otud moj savet vama: POJEBITE SE (tako ćete se vratiti u normalu i upotrebiti, a ne zloupotrebiti „strast“)! Ali sad se to donosi na obe, jer pripadate istom korpusu mišljenja. Ovaj treći, i ovako nema svoje mišljenje, a sve želeći da vam se dopadne i uđe među vas.

    Sviđa mi se

  2. Pošto sam gore postavila pitanje: „Msm ono, šta tebe tačno muči???:)“, da li je kraj tvoga komentara zapravo odgovor na isto? )

    Dalje, komentar završavaš sa: „Ovaj treći, i ovako nema svoje mišljenje…“, pa to je, Buzz, paradoksalno – ako nemaš svoje mišljenje otkuda onda onoliki uvod? 🙂

    Dalje: autorki teksta gore nisi persirao, sada to činiš. Jesi li ti tako po prirodi nedosledan :), ili si tek smeten i rasejan…? 🙂

    Jebanje i strast nisu isto, složićeš se. A možda i nećeš.

    I najzad, prvi deo komentara je pretenciozno intelektualistički napisan, nedelja je sunčan dan, što bi se udubljivali u izvikane prostore 😉

    Eto, bacih hint od kraja ka početku. Volim takav manir. A ti, ti mi deluješ samodopadljivo, pomalo pretenciozno ali svakako simpatično. 🙂

    Sviđa mi se

  3. Ne čitaš pažljivo, taj treći je Shonery, a ne ja. A ni sad vam ne persiram nego vam govorim kao „množini“, prihvatajući pravilo koje ste same nametnule prvim prepiskama. A što se tiče strasti i ostrašćenosti mislim da sam bio jasan, to nisu sinonimi, ali se često brkaju (pa sam zato i preporučio, obema, da ostrašćenost u pisanju „spustite na normalan nivo“ strašću u jebanju…probajte. Naknadno možemo da prićamo o nijansama, ali, kod vas je nedostatak jebanja očigledan, što i ovim odgovorom, koji zamagljuje vaš pogled usled apstinencije i krize usled nje, i potvrđuje). I još samo nešto: što se tiče jebanja, ono ne može biti bez strasti, bar kod muškarca jer se neće uspostaviti erekcija (izgleda da je to kod vas dve odavno zaboravljen prizor), osim ako ne radi hemija, ali to onda nije čovek (muškarac) – nego telo…

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

