Svadba

Zvoni mi mobilni oko pola jedan noću. Ko li me sad zove? Pomislih, to mora da je neki od mojih brojnih obožavalaca?! Kad ono komšinica. Rekoh: „Otkud ti u cik zore da se javiš, još ni rosa nije spala s listova maslačka?“

Kaže: „Ma pusti, dok sam bila tamo-vamo, na putu, pa došla kući, pa došao ortak, ženi se, doneo pozivnice, napio se, priča svašta, svingeri, kao to je kul i bolje je nego d’ ne znaš ko/me ga/joj meće/š, ovo-ono, mlada devojka, neiskusna, daje joj, onako džentlmenski, da je isproba jedno 3 muškarca, može i u braku, da joj on ne bude jedini, setio se kol’ko je para dosad investir’o u nju, taman je sve hipoteke mogao da otplati…“

Zalaufala se riba, vozi priču 250 kilometara na sat. „Stani bre, ko što ne staješ ispred znaka STOP, kad voziš onu tvoju kršinu!“

„Evo, stala sam.“

„Je l’ to onaj s malim, mislim, onaj mali s bejbifejsom što sam ti rekla da je gotivan?“

„Jeste, pokazala sam ti ga na Fejsu.“

„A on je s onom tu sa ćoška, od oca paorski duhovitog i mame s brčići i švecom dajkom?“

„Ti kad ga nacifraš, msm, stvarno preteruješ. I?“

„Vidi, ono, ta 3 komada što joj on daje fore da joj ulete, pa msm, prešla je ona taj bonus odavno.“

„Ma, daj, otkud znaš?“

„Leto, plaža, gnjavaža, sve se vidi kad se gleda. Noćne šetnje. Četa đak za jedan dan. Nevina, moj, onaj što ga nemam. Najeb’o je on ko žuti s njom.“

„Jebiga, nije moje da se mešam.“

„Ma jok, tvoje bi moglo da bude recimo da zamešaš, pa da ćapiš mladoženju. Ionako se znate 100 godina, a svadba zakazana. Šta fali, samo da se čejndžuje nevesta.“

„Ti stvarno nisi normalna. Bolje da ti ništa više i ne pričam.“

„Ložiš se malo na ženika, a?“

„Znaš, primetila sam da me je gledao malo onako, posle pet-šest radža.“

„Jeste, izbistrio mu se vidik, razvezao mu se jezik, možda mu se pokazao i nježnik, šta ja znam, nisam bila prisutna.“

„Baš si bezobrazna. Čoveku uopšte nije lako. Sad kad treba da se ženi sad je sve shvatio. Ali sad ne može da odustane. To je pitanje časti.“

„Daj, ne seri bre. Kakvo pitanje časti. O čemu ti pričaš. Je l’ joj uvalio akontaciju?“

„Nije.“

„Okej, znači ne ženi se zbog žgepčeta.“

„Oni su 6 godina zajedno i ona je dosta mlađa od njega. Skontao je da je bolje ako treba da pojede govno, da pojede, pa šta bude.“

„Ako je to tako shvatio onda i treba da jede govna. Mada, da sam na njegovom mestu, oženila bih kurvu, a ne drolju.“

4 thoughts on “Svadba

Ostavite odgovor

