Ljubav

Posejala sam seme ljubavi

U saksijicu od uspomena.

Zalivala ga srcem od plamena,

Pevala mu o uporednoj javi.

Nežan izdanak se iznedrio,

Dva listića vazduh je dodirnuo,

Stidljivo je zemlju razgrnuo,

Ručice malene je ispružio.

Poljubila sam ga u ušće razvitka,

Meke dlačice su me pomilovale,

Usne moje to su zapamtile,

Samo s ljubavlju ima boljitka!

Iznela sam mladicu na sunca dan

Da moj pupoljak budno paze,

U rano jutro kad zraci maze.

Ugledala sam nešto nalik na san!

Iz zemlje su se začuli zvuci koji bruje,

Iznad nje su se pomaljala druga lica,

Sva su nalikovala a moja mladica

Tek je učila sebe da određuje!

7 thoughts on “Ljubav

Ostavite odgovor

