Smarač

Krenuo je prema meni,

Jurio je za mnom.

Nasrnuo je na mene

Držeći u rukama

Lepezu od čestitki

Za doprinos

Nezbrinutoj deci.

[Ne znam jednorečenični zahvat za odjeb]

 

Rekao je da može da proda šta god hoće,

Jer ima pristup,

Ima nastup.

Ima šta?

Počeo je da me propituje,

Da me ispituje

Od generalija do genitalija.

[Ne znam jednorečenični zahvat za odjeb]

 

Kaže da hoće da vidi da li se zbunjujem,

Koliko sam sigurna u sebe.

„Svaki dan sam u drugom mestu.“

Tako je to naglašeno rekao.

„Hoću da idem ’preko’!“

Ako stigneš, ako stigneš.

Samo tebe čeka(ju).

[Ne znam jednorečenični zahvat za odjeb]

Pružio mi je primer.

Baš i nije neki primer.

„Ja mogu da vodim ljubav tri sata.“

Fascinantan je to podatak za životopis.

Čovek po zadatku, zagrcnuh se od smeha.

„Aha, starija si od mene.

Nema veze, napravićemo dete.“

A je l’ sada, baš ovde, baš sada?

[M’rš u pičku materinu!]

 

Kaže da mu se smučilo TO,

A TO je neobavezan seks.

I baš ga je juče zvala jedna žena

Da mu dođe k gajbi,

Ali on je rekao NE!

„To je postalo tako učestalo i prazno!“

Ooooo, ringišpil mi je u glavi,

On se predstavlja da je pokajnički pravi.

Da, naravno da ću da ti dam broj telefona!

Samo se ti javi, kad god želiš.

[M’rš u pičku materinu!]

24 thoughts on “Smarač

Ostavite odgovor

