Ja sam orao

Ja sam orao na osmatračnici!

Dok trepneš, progutaću te!

Ispljunuću te i zakucati na najvišu stenu!

Od tebe neće ostati ništa!

 

Ne mešam se ni sa kim!

Svoja sam!

Mnogo sam jaka!

Gledam te kako se kriješ među niskim granjem!

 

Imam oštro oko intuicije!

Kad opazim plen,

Ustremljujem se nepogrešivo

I ništa mi ne odvlači pažnju!

 

Nepogrešivo lovim,

Sa velikih daljina,

Sa nesagledivih visina

I niko i ništa ne može da me zaustavi!

 

pticeo

Iz ličnog albuma

 

Jedem samo živo!

Sa dobrim apetitom!

Ne gubim vreme na mrtve!

Osim kada sam mnogo gladna!

 

Moja krila su moja snaga!

Što su jače struje,

Što više udaraju vetrovi,

To sve bolje jedrim!

 

Izoštrila sam kljun

Staro perje očupala, zamenila novim!

Sad sam tako moćna!

Sad dolazim po tebe!

 

Ja sam orao na osmatračnici!

Dok trepneš, progutaću te!

Ispljunuću te i zakucati na najvišu stenu!

Od tebe neće ostati ništa!

4 thoughts on “Ja sam orao

Ostavite odgovor

