Čil aut #4

Blagi vetrić veđe mi njiše,
Slamku ‘šen’ce u zubima vijem…
Dušo, zbog tebe (jošte) više (ne) pijem!
Na uvce ti pevušim, tiho, tiše…

„U dubokom dekolteu sa perjem nojevim
Tvoja sisa mamutska isisa mi pamet.
I bombondžija ti je metnuo ‘zavet’,
Sa’ ću mu pokažem kurcem bojevim.“

Ostalo mi ništa – za klaker i kabezu.
E ribo, je l’ umeš da mešaš malter?
Nije mi frka, pridržim te za halter?
Ja l’ da ga besim o tanušnu brezu?

HOT buttock selfi: Pokazuju svoje gole zadnjice kako bi svet učinili lepšim mestom

Vitruvian jumping jacks

Prikaz knjige Istorija ljudske gluposti Pola Taborija

6 thoughts on “Čil aut #4

Ostavite odgovor

