Crtice #54

Ovih dana sam nosila letnju haljinu poprilično iznošenu odnosno onu koja je za po kući. Od tih stvari za po kući skoro da nemam ništa za iz kuće osim raznoraznih papuča i cipela na visoku štiklu koje sve ređe nosim. Ne, nije zbog išijasa, izlizanih flekica i toga što su demode, već zato što mi se više ne nose visoke štikle, osim ponekad. Tad ponekad se prošetam na vrtoglavo visokim potpeticama i često mi je neprijatno što su svi muškarci oko mene taman za toliko niži da im ručam sa skalpa ili da stavim poslužavnik sa slatkom i kaficom na njihove uglačane bilijarske kugle. Namerno nisam htela da pomenem – da im jedem burek s glave, jer, zaboga, zar bi mi prijalo da čeprkam burek sa masnog papira na 30+ stepeni?! Plus sa usijane glave.

* * *

Upiljila se u moje noge. Onda sam se ja upiljila u nju i pitala je šta gleda. Rekla je: „Ti ne depiliraš noge!“. „Ne, ne depiliram“, nabusito sam odgovorila i dodala: „Brijem ih.“ I onda je počela tirada: „Trebalo bi da depiliraš noge, jer se tako dlake proređuju. Ionako postoji nekoliko generacija dlaka, tako da…“ Ta priča je potrajala taman toliko da sam za to vreme mogla da uradim depilaciju čitavih nogu sa preponama. I brazilku na koju se inače ne ložim. I rekla mi je da ona depilira i potpazušje. Aman, zar i to moram da znam?! Taman je krenula da mi uzme ruku i dokaže teoriju o glatkoći pazuha usled depiliranja, ali na vreme sam zgrabila cigaretu i upalila. Šta bi bilo sledeće? Venerin breg?

women091107_468x398

Source: dailymail.co.uk

Naredna nepresušna tema je bio celulit. Nema veze što ga sve imamo, ima veze što iako vidljiv tek postaje vidljiv kada stigne leto. Pokazivala mi je celulit koji se vidi kad sedne i prekrsti noge, pa sa strane, na spoljnoj strani bataka. Kora mandarine koja tek postaje pomorandža. Odavno furam pomorandžu i to me baš ne pomera. Mlađa biti neću a da se satirem od vežbanja ne pada mi na pamet. I onda drama: „Kako ću da obučem kupaći kostim?!“ Možda je bolje ronilačko odelo?! Ili nudistička plaža. Tamo ionako niko nikog ne gleda. Celulit je brend, definitivno, i bar jedna zajednička tema koju možete da pretresate sa osobom ženskog pola.

* * *

Ovako mi je rekla: „Mačko, ti da se ‘središ’. Da nabaciš perje, da se našminkaš, cipeliške na štiklu, suknjičica kratka i da fino sedneš u kafić, pa da vidiš kako ima da prilaze.“ Ćutim ko Mula Jusuf, gledam u njene sise koje je bogato ponudila kao ne znam, mamac valjda, pa je dodala: „To što nemaš baš neke sise, nema veze, utegni to što imaš u vonderbra, pa da vidiš! Ja mogu da smotam koga hoću. Baš ovakva kakva sam (?!?!?!)!“ Ne sumnjam. Baš bilo koga.

7 thoughts on “Crtice #54

Ostavite odgovor

