Izbor

Ako ispred tebe iznesem tri vrste jela i kažem ti: „Izvoli, izaberi šta tebi prija!“, ti imaš mogućnost da izabereš od svega pomalo, samo jedno, samo jedno ili drugo ili treće, ili ama baš ništa.

Ako ispred tebe iznesem tri vrste jela i kažem ti: „Uzmi, da, baš to, uzmi iz ovog plavog tanjira, veoma je ukusno!“ Ti se nećkaš, jer ne želiš da uzmeš to jelo iz plavog tanjira. Ne sviđa ti se ni jelo, a ne sviđa ti se ni to što imaš osećaj nametanja.

Da li sam ti onda išta ponudila ako sam ti odmah odredila jedno, a sa preostala dva ti zamahala pred nosem? Da li sam ti išta ponudila onda kada sam ti pružila bilo kakav izbor? Možda ti ne znaš dobro da kuvaš, ali to i dalje ne znači da će ti se svideti kako ja kuvam.

Ako ti se ne sviđa ni izbor, ni kako ja kuvam, ti možeš da mi kažeš: „Hvala ti, nešto nisam gladan!“

Ako ti se ne sviđa što ti bilo šta nudim, možeš da mi kažeš i to. „Hvala ti što si se potrudila, ali ja stvarno nisam gladan!“

Ono što meni utoljava glad ne znači da i tebi utoljava. Ono što tebi utoljava glad ne znači da je i meni utoljava. Jer, svačija je glad posebna, baš kao što je i svako od nas jedinstven.

Prijatno!

10 thoughts on “Izbor

Ostavite odgovor

