Čka

Rekla sam mu: „Ovo što tebi dajem, čuvaj, nemoj nikome da daš. Hoću da dam i Peri, i Lazi, i Miki, to su sve moji drugari.“

„Čekaj, baš tako si mu rekla?“

„Da, pa neću da da njoj, zato sam toliko naglašavala!“

„Ništa mi nije jasno. Ko tu kome? Kad? Kako?“

„Vidi, ti papiri, to je samo za odabrane. A ta kokoška, mater joj, ponovila je 100 puta, sve što ti da, daj i meni, nja-nja-nja…“

„Kučka, jebote.“

„Je l’ uleteo on njoj, šta misliš?“

„Mislim da nije, ali ona slini i prenemaže se samo tako u njegovom prisustvu. Sere mi se od nje.“

„Ma treba da joj ga zavučeš.“

„Imaš ideju?“

„Naravno, ‘ajd’, pakuj se, idemo u seksi šop.“

* * *

„Veštačka vagina. Kako si se samo setila te nebuloze?“

„Ti nemaš portabl pičku da mu daš da je nosa svakud sa sobom. Ova umetna će dobro da posluži.“

„Hahahahahahahahaha…“

„Kad dođe da ti vrati te papire ti mu najopuštenije uvali ovu čku veštačku i reci mu da joj je da i da si joj je ti poslala, pošto je insistirala bar tisuću puta da joj on da sve što mu ti daš.“

„Sjajno.“

„Naravno, krajnje je vreme da napizdiš tu skotušu. Sisa ti krv godinama.“

8 thoughts on “Čka

Ostavite odgovor

