Pogrešni pozivi

Nekada, ne tako davno, kada je postojala samo fiksna telefonija, nisam znala ko će da mi odgovori na poziv od članova porodice, a i uvek sam priželjkivala da mi se javi onaj koga pozivam. Međutim, želje su jedno, a stvarnost nešto drugo. Iz toga su proizašle razne zgode i nepogode.

Sećam se, kada sam zvala dečka, da, zaista nisam želela da razgovaram sa njegovim tatom trovačem, jer mu nisam bila po ukusu njegovih suženih vidika i predrasuda, a imao je i prostački smisao za humor. Nesmisao, zapravo. Onda smo oboje tako ugodno skriveni iza telefonskih aparata bili tako odvratno ljubazni da sam se gadila sama sebi od licemerja. Na svašta žensko pristane kad je mlado i kada veruje da stvarnu ljubav dvoje mladih niko i ništa ne može da slomije. Jednom sam drastično promenila frizuru i matori fasader nije ni primetio da sam to ona ista ja (ionako se nismo prečesto sretali), pa je postao uživo vrlo ljubazan i prijatan, i tada sam shvatila da on nema ništa protiv mene, već ga more njegove norme o tome da njegov sin ima da ima devojku kakvu je tata zamislio. Baš sam se zabavila u toj svojoj cirkuskoj tački i odigrala sam ulogu tatine idealne devojke. Tata lutkar je bio prezadovoljan što je sin konačno našao pravu devojku na koncu. Al’ ne lezi vraže, posle je otkrio da se zeznuo i da sam to ona ista ja, nikad zakončena. Sreća, pa mi nije postao svekar.

Na zlu sreću, nešto kasnije sam izabrala odličnog bezbojnog i jestivog svekra, ali i paklenu svekrvu. Sa njom sam uvek razgovarala telefonom, jer se znalo ko je gazda u kući, i ko se javlja prvi. Bila je, tada, dok sam se zabavljala sa prvim mužem, neprimetna i skrivena hijena, a njen zlurad smeh sam čula kada sam već nosila burmu na desnoj šaci. Taj i takav smeh se bestidno razlivao po skrhanom srcu moga tadašnjeg muža, a kako majčino srce ne mre da mre, moje je moralo da mre. Da sam je tada ubila ili rečima ili sekirom, odavno bih je odrobijala, međutim, to i nije bila neka opcija, glede toga da je crna udovica crna pre svega zato što jede dušu svojoj deci. Muža je odavno pojela. A sina je secirala na rate i kriške. Da sam bar bila u fazonu za trojku, pa da mi je potrajao taj brak, ali izgleda da nisam bila dovoljno perverzna za trojku sa njegovom mamom. A baš smo lepo razgovarale telefonom, sve dok mi nije postala svekrva. Ona se dičila time da je horoskopska Lavica, i zaista, kada bi razjapila svoje pogane čeljusti, rikala je na sav glas. Divna žena je bila, zaista, za izbegavanje.

8 thoughts on “Pogrešni pozivi

Ostavite odgovor

