Broj 2

Izašla sam iz kuće, u cik zore, u ponoć. Mesec je napola obasjavao put. Videla sam plastičan kanap nehajno obmotan u dva kruga na kapiji. Obeležje? Tipovanje? Fuckin’ magic!? Kakogod, očupala sam kanap, sujeverje, nema crvenog konca, nema noktiju i tome sl, zgužvala ga u šaku, bacila na raskrsnici, u polumraku, da to niko ne vidi. Nedaleko, saobraćajni panduri su trkeljisali plebs. Dva vozila. Macani su duvali u alko testere. Pljušti keš, pljušti keš, pljušti keš, poplava…

Na pumpi, biram sladoled. Nema sladoleda koji volim. Ne prave ga više. I onda kao biram između onog što ne biram. Uzmem komada dva. Sve na dva. Dvojina. Možda i dvojica? Dve. Mene. Mlada mačka sa oba zavrnuta uveta meni na Vi. Ja na ti. Samo opušteno. Za dva minuta, smejemo se obe. Grlato. Rekoh – sa’ vam ostavljam sve pare. Baš sve. Do daske. Šta ‘oćeš do soma dinara? Kažem – po tvom izboru, ti mi izaberi. Izabrala je za mene Wellness. Komada dva. Dobro je.

Na pumpi, macan, mlad, garagan, testerisao i cepao mi drva jesenas. Ni kešom ni govnjivom motkom ga nisam naterala da uđe u šaht i da vadi zemlju koju su krtice utrpale. Zabole me baš. Neka riju i dalje. Prekrstio ruke ispred sebe. Ne daje. Šatro uljudan. Pita me koliko sam spržila drva u sezoni. Kažem, dva metra samo, ostalo na dva invertera. Kaže mi da je promenio broj telefona. Vrlo bitan podatak, ali kome? Važi, važi, vidimo se… drugi put.

Ostavite odgovor

