Ljubim Tebe i Tebe Ljubim

DSCN1455

Dve trešnjice

Prijatelju moj, reči blage
Polučuju mirove drage…

Prijateljice moja, reči meke,
Svetlucaju zlatne leke…

Prijatelju moj, misli smirene
Nežnom srcu su otkrivene…

Prijateljice moja, misli nežne
Smirenom srcu su prilježne…

Prijatelju moj, u tebi se kupam,
U središte svetlosti stupam…

Prijateljice moja, u tebi se kupam,
U središte svetlosti stupam…

Prijatelju moj, dodir tvoj
Blagodat je i duši napoj…

Prijateljice moja, dodir tvoj
Blagodat je i duši napoj…

Prijatelju moj, iz mene isijavaš,
Bivam što jesi i bivaš…

Prijateljice moja, iz mene isijavaš,
Bivam što jesi i bivaš…

Posvećeno o. K.

2 thoughts on “Ljubim Tebe i Tebe Ljubim

Ostavite odgovor

