Kako si mi Ti?

Kako je samo mila
Ruka kojom miluješ mi krila;
Kojom prosipaš zvezdani prah i
Divotnoga življenja dah.

Pamtim onu reč jednu,
Smešnu, dragu ali i vrednu,
Kad sebe si jednom životinjom nazvao,
U meni si simpatije izazvao.

Ti mi govori, kako si sad,
Kada nisi star a nisi ni mlad,
Kada sebi si potaman,
Kada u srcu si lepotan.

Pamtiš li onu reč jednu,
Smešnu, dragu ali i vrednu,
Kad sam ti brke s mišem uporedila,
U tebi sam simpatije zaredila.

Kako je samo mila
Ruka kojom milujem ti krila;
Kojom prosipam zvezdani prah i
Divotnoga življenja dah.

Posvećeno o. K.

2 thoughts on “Kako si mi Ti?

Ostavite odgovor

