Heliocentrici

UVOD
 Seni stradalničke rasplinjavaju
 Junake skromne svesnosti.
 Udavite se u beslovesnosti!
 Duha paloga sobom objašnjavaju.

Života neživog živite surogaćenje,
Zatočenici u nedoraslost glupu,
Ponavljači besmisla u crnu rupu,
Pohitajte na svesno povraćenje.

Posvemu ostajte jaki i snažni,
U odbacivanju sebe kroz drugog,
Ubivajte u sebi Boga ubogog,
Bivajte nadalje samo sebi važni.

Impotentnog falusa obožavaoci,
Ljubitelji lika i dela svoga,
Sve vam je to do roga.
Semena postanite darodavci!

12 thoughts on “Heliocentrici

  1. Meni se pesma tako “dojmila“ da nisam odoleo a da je ne postavim na svoj FB profil. Nadam se da me autorka neće tužiti zbog kršenja autorskih prava i da se neće ljutiti zbog ovog mog poteza na bilo koji način. Pesmu sam iskoristio u sklopu posta “u čast“ naše nove premijerke. Tako mi legla pesma, igrom slučaja objavljena u takvom političkom danu, tako da… @Retka zverko, molim za razumevanje 😀 i hvala :like:

    Liked by 1 person

      • Da, sada je moguće videti post i bez imanja FB naloga.

        Imamo bar dve opcije:

        1. Ako je namera prijateljsko deljenje, onda možeš da ostaviš samo pesmu bez ikakvih daljih komentara, osim možda da ti se pesma zaista dopala, pa je to razlog zašto je deliš sa prijateljima na FB.

        2. Ako je namera bila lična promocija, uspeo si. No, moj zahtev je da se u tom slučaju moja pesma ukloni, a ti budi slobodan da postaviš na to mesto nešto što si ti napisao, a što je u sklopu navedene priče oko izbora premijerke.

        Nadam se da možeš da razumeš ovakve moje stavove, te da udovoljiš mojim zahtevima. Hvala ti unapred na tome!

        Sviđa mi se

      • ZAKON
        O AUTORSKOM I SRODNIM PRAVIMA

        („Sl. glasnik RS“, br. 104/2009, 99/2011, 119/2012 i 29/2016 – odluka US)

        4.1.5. Pravo na suprotstavljanje nedostojnom iskorišćavanju dela

        Član 18

        Autor ima isključivo pravo da se suprotstavlja iskorišćavanju svog dela na način koji ugrožava ili može ugroziti njegovu čast ili ugled.

        Sviđa mi se

  2. Uf! Ovo ide na moju listu omiljenih pjesama.
    Posljednja strofa je posebno plodonosna, ako je mogu takvom nazvati!?
    Ni prve dvije ne zaostaju, ali posljednja nije zalud posljednja, jer završetak mora biti efektan!

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

