Lajk Mi ez Aj lajk Ju

Bože, daj mi hiljadu i jedan lajk,
I vazdušnog đona patike najk,
Da se vinem u b(l)ogovska neba.
To je sve što meni treba.

Rado ću vas šerovati,
Morate mi verovati.
Moja reč je lepršava nota,
Sve dok je pristojna svota.

Dođem ja tebi i dođeš ti meni,
Malo zaneseni, malo sneni.
Samo se mašite čvrste valute,
Điha, điha, sve četiri krute.

Ja ću tebi lutkarsku mimiku,
Ti meni prijateljsku kritiku.
Ale, ale, alea iacta est,
Ti ćeš biti glavna vest.

Trajaćeš do skromnog tiraža
Na koji ti je otišla sva apanaža.
Nije to što objavljuje svaka šuša,
Već što je ljudima prazna duša.

Bože, daj mi hijadu i jedan lajk,
I vazdušnog đona patike najk,
Da se vinem u b(l)ogovska neba.
To je sve što meni treba.

16 thoughts on “Lajk Mi ez Aj lajk Ju

      • Evo jedne priče iz ril lajfa i jednog totalnog ofa na temu. Ali je influens u pitanju samo takav. Pre 24 godine, 1993. vreme hiperinflacije. Moja baba-tetka više mrtva nego živa, al’ komanduje ko Hitler iz kreveta. Jaka je bila ko crna zemlja. I ugađam babi. I dođe pedikirka da sredi babi noge tj. nokte na nogama. I kad je „uradila“ babu, kao da popijemo kafu nas dve, je li, ja fina skuvala kafu i tako… vadi mačka neke pljuge najskuplje u to vreme i onako sa nebeskih visina: „Ajde uzmi, nemoj da pušiš to smeće, taj seckani duvan, ovo ti je prava stvar!“ I to je influens. Jbg, ja i sad pušim seckani duvan. A gde je ona i šta radi, ne znam.

        P. S. Ostavila mi je jednu paklu influens pljuga.

        Sviđa mi se

Ostavite odgovor

