Pogibeljno

Ja sam Srbija!
Bez hijalurona u usnama!
Bez suvišnih drama.

On je Amerikanac,
On je stranac!
On je Rus,
On je šlus!

Spustio je šapu.
Dopustila da je spusti.
Strategija.
Gledaj mapu,
Pitaj seljaka!
Nije bez razloga.

Ni on nema vremena!
Nastupi su zakazani
U lokalnim kafanama.
Rola njegova glavna,
Moja usputna.

Uvela sam poput cveta,
Što se ne maši dleta,
Usred čitavog sveta.

Ako imaš neke planove?
Nemam planove!
Možemo kod mene,
Ne moramo kod mene,
Može kafa, sok, opušteno,
Drugarski.
Paorski,
Njivu da mi pooreš!

Ma pusti seljaka,
Pusti mape,
Ja sam moderan navigator
Savremen snagator.

Nemoj da gubiš vreme,
Samo ciljano,
Niže,
Ispod radara,
Da, da, sve si bliže.

Obuci odelo lovca,
Sledeći put,
Stavi mi rogove,
Prošetaj me po kraju,
Da vide, da znaju.

Ja sam Srbija!
Bez hijalurona u usnama!
Bez suvišnih drama.

Ne čuvaj se psa, čuvaj se gazdarice! Gazdarica ujeda!

2 thoughts on “Pogibeljno

Ostavite odgovor

