Perfektno

“Ko se još udaje na 37 stepeni u hladu?”, mahala je lepezom od sirove svile i jadala se oznojena bogato ukrašena nevesta svojoj kumi koja joj je pridržavala raskošan šlep.

“Ne očajavaj, mila moja, dobro je da nisu suviše prijatni vremenski uslovi. Mladoženja je ionako prezelen, i ničem valjanom ne bismo mogle da se nadamo da ga nije ošamutila ova vrućina. Ne bi bilo dobro da sagledamo svu njegovu zečju hitrinu.”

“Mudro zboriš, draga. Ti si uvek bila moj glas razuma i moj pouzdan diler. Ne sekiraj se, tebi ću da nabacim ovaj bidermajer da se i ti bar jednom uvališ u brak. Lepo si radila i zaradila, sada treba da uploviš u sigurnu i mračnu luku.”

“Ah, suze radosnice mi zalivaju obraze, kada te vidim u tako zrelim godinama, a opet savršeno popeglanu i odozdo orošenu.”

“Ima tu malo i genetike, ali ja sam umetničko delo predivnog izboranog plastičara. Pomalo i istrulelog. Neka mu je laka zemlja za sve devizne knjižice koje mi je ostavio i za vilu na Senjaku. Duša me boli kada vidim onu njegovu nesrećnu decu kako žive na mansardici kuće provetreni takoreći nepostojećim krovom. Ali pogled na plavetnilo neba je božanstven. Šta ja tu mogu, bog je tako hteo.”

“Kada se samo setim tvog živahnog čičice i njegovih prekrasnih staračkih ruku… Sve se pretrpi, nije ona stvar sapun da se potroši. Dobro je da ti je takoreći na samrti uradio himenoplastiku i omogućio ti novo devičanstvo. To je bilo tako plemenito od njega. Zaista te je voleo.”

“Dobri moj Hans, šta mi uopšte treba da se udajem za pastuva, ionako će samo da troši Hansove devize. Šta ću kad volim mlade muškarce. Sve ima svoju cenu. Sam je đavo ušao u mene.”

“Nemoj da tuguješ u ovom radosnom trenutku, ima na Ostrogu otac koji isteruje đavole iz đavoimanih žena. Njega su žene uništile, pa će sad on njih. Svetac bi bio da nije bilo tih odvratnih žena koje su ga navele na poroke. Šta da radimo, bog je tako hteo.”

“Tebi je, izgleda, ko i ovom, dop izbušio mozak ko švajcarski sir. Jesi li ti krštena?”

“Jesam, kumo, pa ne bi se ti zabadava venčavala pred bogom ovde i sada. Krstio me je jedan divni otac iz crkve svetog Save. Bio je baš ljubak i voleo je lepo da popije. Sladostrasnik veliki. Junak pravi. Živ bio. Zamalo da se udam za njega. Al’ već je imao i ženu i devojku.”

“Udarila nam ova vrelina u glavu. Nije lepo da olajavamo sveštena lica u ovom svetom času mog sedmog stupanja u bračnu zajednicu. Šta će, i oni su ljudi kao i mi. Greh ne greh, ko će ga znati u ovom ludom svetu. Đavo sam. Daj da povučemo po jednu crtu, pa nek bude kako bude.”

6 thoughts on “Perfektno

Ostavite odgovor

