Delirijum

Slaba sam i slomljena,
Korak do bunila.

Telo me izdaje,
Srce mi krvari.

Histerično se smejem,
Plačem ko kiša.

Neću tuđe rame.
Verujem u Tebe.

Nikako reči.
Verujem u Tebe.

Samo ćutanje.
Verujem u Tebe.

Dragi moji Svi,

Kada padnete, uvek znajte da postoje ljudi, vama bliski ljudi, kojima je još teže nego vama. Pa kako čoveku kome je teško da iskažete: „Ma, pala sam i ja!“ Zašto da mu dolivate ulje na vatru?! Budite tu, samo budite tu. Svi smo mi jedno. Jedno. Kakvo god – Jedno. Volim vas Sve. A to što volim Njega i što mi se ovako nešto nije desilo od kada sam imala 16 godina, to je – divno je i razarajuće je. Neka, sve je prolazno. Sve. Baš sve. Jebeš život bez Ljubavi!

11 thoughts on “Delirijum

  1. Što reče Nik Kejv:
    „Despair and Deception, Love’s ugly little twins
    Came a-knocking on my door, I let them in
    Darling, you’re the punishment for all of my former sins

    I let love in…“
    Ljubav ne nosi rukavice. Drž’ se 😉

    Liked by 2 people

    • Kako si samo ovo odlično rekla – umreš onoliko puta koliko si voleo. Hvala ti na ovoj sjajnoj rečenici.

      Uvek sam volela Geteovu – umri ali budi. To je to u stvari, praktično isto to što si i ti rekla.

      Desina „Strepnja“ je vrlo lepa lirika ali životno posmatrano – kukavički odnos. Na distanci, na distanci, baš zauvek stranci…

      Liked by 1 person

Ostavite odgovor

