7 korisnih saveta za žene o zavođenju muškaraca

Čim se muškarac približio zabranjenoj teritoriji on je već zaveden. Već je položio svoje oružje. Problem je što žene to ne vide, ne žele da vide, prave se da ne vide. One tek tada očekuju fantazmagorije svojih Animusa.

„Volela bih da naš prvi sastanak bude kao iz bajke!“ Ne zna se tačno iz koje bajke, ali se prećutno podrazumeva da je u pitanju do sad neviđena romantika. Sve dok su žene tvrdopazarne princeze, dotle, prema sopstvenim zabludama, imaju vrednost.

„Volela bih da se više potrudi oko mene!“ Više od čega? Kada je poređenje u pitanju, mora da postoji osnova. Više od prethodnog? Kog prethodnog? Kako on da zna šta je na meniju? Pravi lovac lovi iz nužde, a ne iz hira. Ovaj drugi je sakupljač trofeja.

„Volela bih da me osvoji!“ Žene smatraju sebe tvrđavama. Utvrđenjima. Nepokretnim objektima. Svakako neosvojivim tvrđavama. U stvari, čim on krene u osvajački pohod one podignu pokretni most i on, siroma’, upadne u reku punu krokodila.

„Volela bih da mi pokaže da mu je stalo do mene!“ Kako to da pokaže? On je tu. Zar to nije dovoljno? Naravno da nije. On mora da bude dvorska luda i da zabavlja kraljicu.

„Volela bih da me tretira kao kraljicu!“ Pojedini očevi su govorili, baš kao što pojedini i nisu govorili svojim kćerima da su kraljice i kao takve zaslužuju kraljevski tretman. Pročitaj prethodni pasus. Digresivno, ovo još uvek nije ponovo monarhija, ako žene žele da budu odistinske kraljice. Valja proraditi na mogućnostima u važećim monarhijama. Veća verovatnoća je da Isus Hrist drugi put umre za sve nas, mada je upitno da bi sad pristao i prvi put.

„Volela bih da mi uvek bude veran!“ Potrebno je uzeti i udomiti psa, to je nasigurnije. Pas neće razočarati svoje gospodarice. Baš kao ni one njega. Voleće ih bezuslovno. Življenjem sa psom žene odmah dobijaju i sinove od nekoliko godina do kraja psećeg ili ljudskog života. Uvek postoji i mogućnost perverzija, ali nećemo sad o tome. Samo čedno.

„Volela bih da shvati da mi je potrebno i vreme za sebe!“ Što se onda žene postavljaju kao da su centar svemira? Kada bi središte kosmosa bila vagina, muškarcima stvarno ne bi bilo spasa. 😉

37 thoughts on “7 korisnih saveta za žene o zavođenju muškaraca

  1. „Volela bih da mi pokaže da mu je stalo do mene!“
    „Volela bih da me tretira kao kraljicu!“
    „Volela bih da mi uvek bude veran!“
    „Volela bih da shvati da mi je potrebno i vreme za sebe!“
    -ovo sam sve ja hahahahah

    Liked by 2 people

    • Odlično. 🙂 Tu smo da se igramo sa stereotipima. Sve pomalo. Malo svestrano. Malo nastrano. U sklopu redosleda koji si navela, dodala bih ponešto. 🙂

      1. Zlatna Visa kartica je kraljica.
      2. Presto se ne nasleđuje, dobija, već se otima.
      3. I dalje pas ostaje kao najbolja opcija, mada je moguće da se tu udene i neki opsesivan tip.
      4. Agendu predočiti blagovremeno ukoliko ljubomore nema. Ukoliko je ima, dogovore izvrtati u poslednjem tretnutku.

      Nadam se da će ti se ovo dopasti. 😉 🙂

      Liked by 1 person

  2. A kad ga zavedeš…

    Kako osvojiti i zadržati muškarca?
    Potrebni „rekviziti“:
    • flaša (mala) rakije;
    • češalj;
    • ogledalo;
    • muške gaće ;
    • dva cveta (Vid i Vida – kako se u narodu zovu). Izgledaju isto, samo što je Vid plave a Vida crvene boje.
    Sve se to stavi ispod jastuka, i pre spavanja, izgovaraju se reči: „Vide viđeni, dođi dragi suđeni“ (3 x GLASNO)! 🙂

    Gornje copy/paste sa nekih društvenih mreža. A moja je preporuka popiti onu flajku rakije da ne žulja ispod jastuka i NE ČINITI ništa od preporučenog.

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

