Predizborni bluz #3

Odugovlačila sam sa završetkom knjige ni o čemu. Izdavač me je, istina, strpljivo čekao. Ili je bar usrdno cupkao na jednoj nozi ili naizmenično na obe čekajući da mu novac, koji treba da mu uplatim, legne na račun. Tim novcem bi osim finansiranja izdavanja moje knjige, imao i za kafu za espreso aparat i kiselu vodu na mesečnom nivou. I za debeli žuti flomaster kojim podvlači mudre misli iz mog rukopisa. Dakle, sve misli. Besneo je što neću da odredim naslov knjizi. I baš pre pola sata me je pozvao i ljutito mi je rekao: „O kurčevom danu, o kurčevom danu!“ To je naslov mog novog romana i njegov konačan odgovor na mogućnost objavljivanja.

* * *

Ostalo je tek nekoliko dana do predizbornog muka i stoga me iz dana u dan sve više raduje radikalno trabunjanje sa moćnih razglasa iz kamiona uz – zdravo, živo – kako pozdravljaju prolaznike i kafanske obitavaoce. Šeki se umiljato smeška sa plakata a krajišničke pesme sam naučila napamet.

* * *

Pamflet nekog GG lika je pokisao i kao takav ušao u kuću. Namesto da završi u đubretu, taj papir je ostao da se suši na komodi i zalepio se ko dupe na nošu. To je sigurno znak da treba glasati za njega. Ni na papiru to ime ne mogu da izbacim iz kuće, a da ne oštetim polituru.

* * *

Naprdnjaci su mi dopremili brošuru upakovanu u one folije u koje se pakuju časopisi čiji sadržaj možeš da pregledaš tek po kupovini. A tada je već kasno.

* * *

Trebalo bi da dune jači vetar i da počisti plakate počupane sa bandera. Ljudi čak ni nasmejane političare ne koriste ni za šta. Nije ekološki arčiti toliki papir kad već ne možeš njime da pokupiš sva sranja.

* * *

Od Vodovoda sam dobila toliko nadahnuto pismo da sam pomislila da je to ljubavno pismo. Čak se i direktor ručno potpisao. Ne znam da li je dobar frajer ali kad bih znala da jeste odgovorila bih mu isto tako nadahnuto. Dopao mi se njegov liz. Jedino što nisam shvatila je da li iz te ljubavi može da se izrodi da ne plaćam utrošenu vodu i posle 24. aprila ove godine.

* * *

Znam da ništa ne znam i da taj čovek i ti ljudi – jahači naše apokalipse, koji god da su, su elementarna katastrofa koju običan smrtnik ne može ni da nasluti. Ili što bi rekli intervjuisani i dobro montirani kadrovi na pitanje:

„Šta očekujete posle izbora?“

„Nadam/o se da će biti bolje.“

P. S. Predizborni bluz

P. P. S. Predizborni bluz #2

2 thoughts on “Predizborni bluz #3

Postavi komentar